Monday.com egészségügyi szolgáltatóknak

A Monday.com kiváló lehetőség egészségügyi szolgáltatók számára a vállalkozás digitalizálására, a folyamatok összehangolására. A platform gyakorlatilag minden, a vállalkozáshoz kapcsolódó folyamatot áttekinthető formában képes kezelni.

Előnyök

  • pácienskezelés naprakész vezetése

  • érdeklődők automatizált kiszolgálása

  • munkatársak feladatainak kezelése

  • marketing tevékenységek monitorozása, automatizálása

  • egyszerű felület, melyet a munkatársak is azonnal el tudnak sajátítani

A Monday bevezetését követően a folyamatok hatékonyabbá válnak, nincsenek többé elveszett feladatok.

Csomagajánlat!

Rendszer bevezetés akár 1 héten belül

Egészségügyi szolgáltatók igényei szerint összeállított monday.com csomag, mely lehetővé teszi a vállalkozás teljes körű digitalizációját és a hatékonyabb munkát!

Bevezetés akár egy héten belül:

  • az igényfelmérést követően a már bizonyított modulok néhány napon belül személyre szabhatóak

  • az intuitív felület használatát néhány óra alatt el lehet sajátítani

  • a csomag tartalma egy oktatóanyag a vállalkozásod és a munkatársaid igényeire szabva

Kinek szól az ajánlat?

Magán orvosi rendelők

Rehabilitációs központok

Fitness központok

Fogászati rendelők

Terápiás központok

Szépségszalonok

Mit tartalmaz a csomag?

Páciensek - kezelések modul

Ebben a modulban a páciensek / vendégek kezeléseinek aktuális állapotát tudod nyomonkövetni és automatizálni. Ezt a modult, minden esetben a vállalkozásod folyamataihoz kell igazítani, mely az első beszélgetés során kerül felmérésre. A monday.com rendszere minden egészségügyi szolgáltató folyamataihoz illeszthető.

Előnyök:

  • Emlékeztetők, határidők automatizálása

  • Automatizált ügyfél értesítés (pl.: közelgő kezelésről)

  • Kimutatások

Munkatárs feladatok modul

Ez a funkció a feladatok kiosztását és ellenőrzését támogatja. A vezető egy kényelmes felületen fel tudja venni a tennivalókat és ahhoz felelőst és határidőt tud rendelni néhány kattintással. A munkatársak dedikált tennivaló listán tudják követni az aktuális és elkövetkezendő feladataikat.

Előnyök:

  • Automatikus kiosztás és értesítés

  • Határidő kezelés és ellenőrzés

  • Ismétlődő feladatok automatizálása

Érdeklődők modul

Ne veszíts el több érdeklődőt csupán azért, mert elfelejtetted utánkövetni, vagy csak szimplán elveszett az elérhetősége. A monday.com és modul lehetőséget ad automatizált űrlapok létrehozására, amelyek akár a weboldalba is ágyazhatók. Az űrlapon rendszerbe kerülő érdeklődők kezelése számos ponton automatizálható:

  • azonnali üzenetek

  • utókövetés üzenetek

  • munkatársak értesítése, ha tennivalójuk van az érdeklődővel

Riportok modul

A vállalkozás minden folyamatáról - vendégkezelés, érdeklődők konvertálása - egyszerűen áttekinthető riportot készítünk, mely szintén a monday rendszerében egy kattintással elérhető és mindig naprakész!

Pénzügyi modul

Vezesd egy helyen befizetéseidet vagy akár a vállalkozás teljes pénzügyi nyilvántartását.

Miután a csapat birtokba veszi az új monday munkaterületet és elkezdi használni rendszerint néhány hetet, vagy néhány hónapot követően visszajelzést kérek a működésről és a felhasználói élményről. Ennyi idő alatt általában kiderül, hogy mennyire hatékony, mennyire kényelmes az új rendszer használata és további finomhangolásra vagy teljesen új funkciók bevezetésére van szükség.

Mi történik a monday bevezetést követően?