Monday.com egészségügyi szolgáltatóknak
A Monday.com kiváló lehetőség egészségügyi szolgáltatók számára a vállalkozás digitalizálására, a folyamatok összehangolására. A platform gyakorlatilag minden, a vállalkozáshoz kapcsolódó folyamatot áttekinthető formában képes kezelni.
Előnyök
pácienskezelés naprakész vezetése
érdeklődők automatizált kiszolgálása
munkatársak feladatainak kezelése
marketing tevékenységek monitorozása, automatizálása
egyszerű felület, melyet a munkatársak is azonnal el tudnak sajátítani
A Monday bevezetését követően a folyamatok hatékonyabbá válnak, nincsenek többé elveszett feladatok.
Csomagajánlat!
Rendszer bevezetés akár 1 héten belül
Egészségügyi szolgáltatók igényei szerint összeállított monday.com csomag, mely lehetővé teszi a vállalkozás teljes körű digitalizációját és a hatékonyabb munkát!
Bevezetés akár egy héten belül:
az igényfelmérést követően a már bizonyított modulok néhány napon belül személyre szabhatóak
az intuitív felület használatát néhány óra alatt el lehet sajátítani
a csomag tartalma egy oktatóanyag a vállalkozásod és a munkatársaid igényeire szabva
Kinek szól az ajánlat?
Magán orvosi rendelők
Rehabilitációs központok
Fitness központok
Fogászati rendelők
Terápiás központok
Szépségszalonok
Mit tartalmaz a csomag?
Páciensek - kezelések modul
Ebben a modulban a páciensek / vendégek kezeléseinek aktuális állapotát tudod nyomonkövetni és automatizálni. Ezt a modult, minden esetben a vállalkozásod folyamataihoz kell igazítani, mely az első beszélgetés során kerül felmérésre. A monday.com rendszere minden egészségügyi szolgáltató folyamataihoz illeszthető.
Előnyök:
Emlékeztetők, határidők automatizálása
Automatizált ügyfél értesítés (pl.: közelgő kezelésről)
Kimutatások
Munkatárs feladatok modul
Ez a funkció a feladatok kiosztását és ellenőrzését támogatja. A vezető egy kényelmes felületen fel tudja venni a tennivalókat és ahhoz felelőst és határidőt tud rendelni néhány kattintással. A munkatársak dedikált tennivaló listán tudják követni az aktuális és elkövetkezendő feladataikat.
Előnyök:
Automatikus kiosztás és értesítés
Határidő kezelés és ellenőrzés
Ismétlődő feladatok automatizálása
Érdeklődők modul
Ne veszíts el több érdeklődőt csupán azért, mert elfelejtetted utánkövetni, vagy csak szimplán elveszett az elérhetősége. A monday.com és modul lehetőséget ad automatizált űrlapok létrehozására, amelyek akár a weboldalba is ágyazhatók. Az űrlapon rendszerbe kerülő érdeklődők kezelése számos ponton automatizálható:
azonnali üzenetek
utókövetés üzenetek
munkatársak értesítése, ha tennivalójuk van az érdeklődővel
Riportok modul
A vállalkozás minden folyamatáról - vendégkezelés, érdeklődők konvertálása - egyszerűen áttekinthető riportot készítünk, mely szintén a monday rendszerében egy kattintással elérhető és mindig naprakész!
Pénzügyi modul
Vezesd egy helyen befizetéseidet vagy akár a vállalkozás teljes pénzügyi nyilvántartását.
Miután a csapat birtokba veszi az új monday munkaterületet és elkezdi használni rendszerint néhány hetet, vagy néhány hónapot követően visszajelzést kérek a működésről és a felhasználói élményről. Ennyi idő alatt általában kiderül, hogy mennyire hatékony, mennyire kényelmes az új rendszer használata és további finomhangolásra vagy teljesen új funkciók bevezetésére van szükség.